نگاهی به زندگی و خدمات مادر علم زنان و مامایی ایران ویدئو | فراخوان ثبت نام بیمه اجتماعی رایگان ویژه مادران صادر شد + لینک ثبت نام سرطان تخمدان؛ یکی از علل شایع مرگ و میر زنان نقش مهم ماما در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ویدئو | گفتگوی آزاد با دختران در خودرو ون پلیس زنان با ورزش در میانسالی می‌توانند سال‌های بدون فعالیت خود را جبران کنند چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟ گذری بر تاریخ مامایی در ایران | قصه قابله روسی در مشهدِ یک قرن پیش ۱۵ هزار زوج مشهدی امسال در طرح «باهم» ثبت‌نام می‌شوند حواشی یک بازی و توهین به زنان کام همه را تلخ کرد | روز سیاه فوتبال سابقه شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه ۴۰ برمی‌گردد شاخصه‌های سبک زندگی مشترک از منظر امام صادق (ع) معرفی کتاب | حسنیه در دربار هارون، شرح مناظرات بانویی از شاگردان امام صادق(ع) بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟ ممنوعیت حجاب برای زنان مسلمان فرانسوی در المپیک پاریس چرا زنان بعد از یائسگی دچار بی اختیاری ادرار می‌شوند؟ دست‌هایی که بوی خیر می‌دهند موقوفات زنان از صفویه تا قاجار در مشهد ویدئو | زنان و دختران، قربانی‌های روابط بی حد و مرز آزادی جنسی
سرخط خبرها
برگزاری دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهدی با عنوان «شهربانو»

برگزاری دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهدی با عنوان «شهربانو»

  • کد خبر: ۱۹۶۵۶۷
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین غیاثی در این خصوص اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ورزشی بانوان مشهد به مناسبت ولادت حضرت زینب و گرامیداشت شهدای سلامت، از هفته آینده در ۲۳ رشته ورزشی مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد از سال گذشته و در راستای توسعه و گسترش ورزش بانوان مشهد، آغاز گردید و در نخستین دوره خود، با استقبال پرشور ورزشکاران مواجه گردید و میزبان بیش از ۳۰۰۰ بانوی مشهدی بود.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: این جشنواره و المپیاد ورزشی از هفته دوم آذرماه، دومین دوره خود را سپری خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰۰ بانوی ورزشکار مشهدی، در این رویداد حضور پیدا می‌کنند.

سیدحسین غیاثی تاکید کرد: در این دوره از جشنواره، علاوه بر ورزش‌های گروهی و توپی پر طرفدار، ورزش‌های حرکتی، رزمی، آبی، قدرتی و همچنین ورزش‌های کمتر شناخته شده همچون هوگام، فیریزبی، ثبت رکورد و ... گنجانده شده است.

غیاثی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه در سال جاری، سالن ورزشی شهربانو و بوستان شهربانو به عنوان دو فضای اختصاصی بانوان راه اندازی شده است؛ این جشنواره نیز به عنوان رویداد اختصاصی ورزش بانوان مشهد، با نام "شهربانو" برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.